Makeup Revolution Flawless Matte Palette

08:40

Hy loves!
Today I wanted to share with you my opinion about the Makeup Revolution Flawless Matte palette that contains 32 all matte eyeshadows.

Hy ljubice!
Danes hočem z vami deliti svoje mnenje glede Makeup Revolution Flawless Matte paletke, ki vsebuje sama matt senčila.

The palette contains yellow,brown, pink, purple,orange,grey, blue shades that are absolutely beautyfull. This palette is the matte version from the original Flawless palette. I have very hooded eyes and when this palette came out I was so excidet that I needed to have it,because matte colors
don´t emphasize how hooded your eyes really are like the shimmer ones do.

Paleta vsebuje rumene,rjave,roza,vijolične,oranžne,sive,modre odtenke, ki so naravnost prečudovita. Ta paleta je matt verzija originalne Flawless palete. Sama imam zelo povešene oči in ko so jo začeli prodajat sem bila navdušena in sem jo morala takoj kupit saj matt odtenki ne poudarjajo povešenost vek, kot jih naprimer senčila z bleščicami.



With the pigmatation I have a love/hate kind of thing, because with some colors the pigmentation is minimal and I sometimes hate that other times I love it, depending on the look that I´am going for. But when I use the color that isn´t so pigmentit I dip my brush in a little bit of water and that helps that the color stands out more..
I think this palette is great because you can use it for the crease, to bled out shimmery eyeshadows or just do a simple day look.

SLO:

Pigmentacija te palete mi je včasih všeč, včasih ne,odvisno od videza, ki ga hočem ustvarit, saj so nekatere barve manj pigmentirana. Ko pa uporabljam barvo, ki je takšna pa včasih namočim čopič v malo vode, kar pomaga da barva bolj iztopa.
Mislim, da je paleta odlična saj jo lahko uporabljamo za zblendiranje robov, šimrastih senčil ali samo za preprost dnevni videz.










Chat with you next time!
xoxo Tjaša
:***

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Tole sem si pa želela kupiti, vendar preveč pogrešam shimmraste odtenke potem :(

    Je pa čudovita in za to ceno in kvaliteto kar super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je super res.Js malo kombiniram pol z drugimi polatkami, ko hočem malo shimra. Bi pa bila zeloo vesela če bi imeli okrogla posamezna senčila,da bi lahko svojo paletko kombinirale:D

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images