My Hair Care Routine

08:37



Imaš suhe lase,ki se lomijo in so brez življenja? Tudi sama imam take nažalost in s temi izdelki si pomagam,da izgledajo bolj zdravo in lepo.

Sama sem si lase uničila z novo frizuro v sedmem razredu, ki je zahtevala veliko oblikovanja, sploh z mojimi srednjimi kodri. Seveda sem rabila likalnik za lase,ki jih je uničil. Uničevanje se je čez leta stopnjevalo, kljub striženju, ker enostavno moji lasje brez oblikovanja ne izgledajo sploh lepo.



Trenutno imam dolžino las malo preko ključnic oziroma približno 32cm. S frizerko sva ostrigli čim več uničenih las kar je bilo možno in takoj ko sem stopila s salona sem šla v Muller in kupila La Croa kolekcijo. Kupila sem šampon,balzam ter olje za lase. Kolekcija je sestavljena iz arganovega in makedamskega olja. Izdelki so malo dražji, ampak vredni nakupa. Šampon in balzam vsebujeta 250ml izdelka, ki dišita omamno še dolgo po pranju. 
Olje vsebuje 20ml izdelka in malo izdelka pokrije velik del las.
Izdelki vsebujejo hranilne snovi, ki zaščitijo in nahranijo lase, ki ob enem še dišijo več dni. Olje mi je posebaj všeč zato, ker vseeno če je olje, lase ne masti in ne obteži.




Pred vsemi temi izdelki pa uporabim tudi deviško kokosovo olje. Lase na dan pranja celotno premažem z oljem in pustim delovati najmanj dve uri. Prednosti uporabe olja je hitrejša rast, zaščita ter hranjenje suhih las. Čakanje me sicer nervira malo,ampak je vredno čakat.


Moji lasje so z uporabo teh izdelkov mehkejši in bolj zdravi. Sicer svetujem še striženje na vsake toliko mesecev, da se odmrle konice odstrani.
Katere izdelke pa vi svetujete za lepe in zdrave lase? Mogoče tudi kakšno hrano vključujete v dieto,da so lasje bolj močni?

XoXo Tjaša


You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images