GARNIER Ultra Doux Honey Treasures shampoo and mask

15:48

Pozdravljene punce!


Ker sem hitro hotela objavit prvo objavco, sem začela z opisom novega šampona in maske Garnier Ultra Doux Honey Treasures,ki sem ju kupila pred kakšnim tednom in pol.

As I quickly wanted to publish the first post, I started with a description of a new shampoo and mask Garnier Ultra Doux Honey Treasures, which I bought about a week ago and a half.


       
Osebno so mi Garnier izdelki zelo všeč,ker pa imam zelo suhe lase in tudi razcepljene (bo treba k frizerju;(..neee!) me marsikateri izdelek razočara,zato sem kar oklevala z nakupom.

Personally I really like Garnier products, but because I have very dry hair and split ends (I need a haircut :(.. nooo!) many product disappoint me, so I hesitate to purchase these products.

Najbolj me je zanimala maska saj naj bi obnavljala lase in jih negovala. Po izpiranju šampona sem imela precej trde,zvozlane lase in sem bila precej razočarana. Nato sem uporabila masko in ta je lase takoj omehčala in jih naredila prijetno mehke. 

I was most curious to use the mask because it should restore hair and nurtured. After rinsing the shampoo I had a pretty hard, knotted hair and I was quite disappointed. Then I used the mask and the hair was immediately softened and made ​​them feel soft.

Marsikdaj se mi je zgodilo,da je bil balzam ali maska na začetku zelo dober,ko pa sem imela suhe lase pa sem čutila izdelek na laseh in imela masten izgled,kljub dobremu izpiranju, ampak pri tej maski ni bilo tako. Po izpiranju so lasje še mehkejši in se zaradi izdelka ne mastijo hitro ter imajo bolj zdrav videze. 

It often happened to me that was a balm or mask very good at the beginning, but when I have dry hair, I felt the product on my hair and hade a greasy appearance, despite good washing, but with this mask was not the case. After washing the hair is even softer and have a more healthy appearance.

Izdelke najdete v vseh drogerijah za 2.89 €.
Maska meni osebno zelo odgovarja in opažam veliko razliko v laseh saj so mehkejši in bolj zdravi.

Products can be found in all drugstores for € 2.89. 

Mask to me personally liable and noticed a big difference in my hair since they are softer and healthier.

Uživajte /Enjoy 
Tjaša:**

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images