Cien nega obraza

03:58

 Živjo punce!

Ta teden bi z vami delila nekaj za nego kože,kar me je pozitivno presenetila.
To je Cien linija kozmetike z Lidla. Meni je Lidl res ena izmed top trgovinic,ampak glede kozmetike in nege nisem bila sprva prepričana. Poskusila sem sicer maslo za telo,ki mi je zelo všeč,druge stvari pa me niso ravno pritegnile.

Kot morda že nekatere veste je bila pri testiranju krem Cien Aqua Moisturising Cream med najboljšimi,tako po učinkovitosti kot ceni. Ko sem videla razultate sem jo morala poskusit,saj sem imela res zelo suho kožo tistega časa. Šla sem v Lidl in še zraven kupila Cien Aqua Rich Gentle Facial Wash,saj mislim,da se tako izdelki dopolnjujejo in imajp večji učinek.




Sredstvo za čiščenje kože je za normalen do mešan tip kože in je gelaste strukture,ki se čisto malo speni ob stiku z vodo,je nežen in očisti vso umazanijo,prav tako tudi ostanke maskare. Oči me ne pečejo po čiščenju,kar je zame zelo pomembno,saj imam občutljive oči in nosim tudi očala ter leče. Po umivanju kože deluje res čisto in vlažilno. Drugi čistilni geli včasih pustijo za sabo bolj suh občutek na koži,ta struktura in formula pa delata ravno nasprotno.


Krema diši omamno. Vonj je svež in ne premočan. Struktura je bolj na tanki strani in se tako lepo razmaže po obrazu. Hitro se vpije in ne daje občutek mastnosti, pač pa daje enak občutek kot gel,torej čist in vlažilen. Na škatli piše,da se jo lahko nanaša zjutraj in zvečer ter,da je odlična podlaga makeupu,s čimer se popolnoma strinjam. Podlaga se lepše razmaže in se ne drži suhih delcev,ki so po nekaj dneh uporabe kreme popolnoma izgnili. Mislim,da je krema modre barve za suh tip kože,imajo pa še roza verzijo,ki pa msilim,da je za normalno/mešano kožo.


Sama sem z obema izdelkoma zelo zadovoljna in bosta še kar nekaj časa v moji kolekciji za nego kože. Tudi druge blogerke so glede na ocene zelo zadovoljne s kremo in ceno,da sploh ne omenjam,kako nizka je za odlično kvaliteto. Oba izdelka staneta manj kot 3 evre.


Upam,da vam je bila ocena všeč.
Chat with you next time
XoXo Tjaša

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Super objava! Že dolgo nisem prebrala kaj o Lidlovi kozmetiki. Sama sem preizkusila samo nekaj izdelkov, krema za roke z vonjem kamilice pa me je najbolj prepričala.

    Je pa res super, če je stvar odlična in ima še odličnejšo ceno. Bravo Lidl!

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images