How I deal with the hard part of my life?

04:34

Danes sem z vami hotela deliti malo drugačno objavo.

Moje življenje se je v prejšnjem letu precej spremenilo in sem marsikaj težkega preživela,kar je povzročilo,da gledam na življenje z drugačnega vidika. Mogoče nima smisla in ne bo nikomur pomagalo,ampak vseeno želim to deliti z vami.

Konec leta 2015 se je v meni začelo dogajati nekaj čudnega,hotela sem se umaknit od vsega in vsakogar. Bila sem precej sebična in sem zavračala vse dobro,kar sem imela,ampak mislim,da je bilo to potrebno,da sem začela spoznavati sebe. Na začetku leta sem se razšla z osebo,ki mi polek družine pomeni največ na svetu,bilo je hudo,zame je še zdaj,ampak za njega je bilo tako najboljše.

Moje življenje se je začelo spreminjat. Spoznala sem oziroma sem obnovila stike z kar nekaj ljudmi. Bilo je super, imeli smo se najbolje in smo si pomagali ter si stali ob strani. Ampak ni dolgo trajalo. Mislim,da smo bili preveč časa skupaj in nismo dobro vplivali več drug na drugega. Ja,zveni smešno,ampak lahko si z nekom preveč časa in zato odnos trpi. Začeli smo se nekako deliti v skupine,živcirali smo drug drugega in to je z nas privleklo najslabšo verzijo samih sebe. Vsi smo postali nekako hinavski. Počutila sem se sama in zmedena.

Sama sem tak tip človeka,ki ne mara kreganja,dretja,soočanja,hočem ugoditi vsem,če se le da in to te v življenju včasih stane. Na začetku mesca Avgusta so mi skoraj vsi obrnili hrbet,izmišljali so si stvari,da sem izgledala kot največja p****** v mestu. Spoznala sem,da marsikdo ni bil moj pravi prijatelj,tisti,ki pa se niso hoteli kregat,pa so se bali ljudi,ki so zadevo začeli in se bali pogovarjat s mano pred njimi. Dosti noči sem prejokala,ker sem bila razočarana,da se lahko nekdo pri 20+ letih obnaša tako grdo,da se ljudje počutijo ustrahovane ali pa se jih tako bojijo,da se jim podrejajo. Prejela sem grožnje,vsepovsod so se norčevali z mene. Bila sem polna zamere,bolečine.

Avgusta,en teden pred mojim rojstnim dnevom mi je umrl prijatelj v prometni nesreči.Bil je eden izmed tistih,ki so me zbadali. Poznala sva se nekaj mesecev,ampak sva se v teh mesecih super razumela. Vse zamere so izginile,njegova smrt me je čisto potrla,že zaradi načina. Najne zadnje besede so bile grozne,zaradi tega kreganja in upam,da mi oprosti. Njegova smrt mi je pomaga življenje gledati z drugačne perspektive. Naučila sem se nekaj pomembnega,kar sem imela vedno v glavi,ampak zaradi vsakodnevnega živjenja ne premišljuješ o tem...CENI TO KAR IMAŠ. Sama sem začela premišljevat tako:

˝Odpuščaj,če pa ne moreš pa bodi pripravljen človeka vsaj razumeti. Njemu sem odpustila,moram še drugim.˝ Bilo je težko,nisem mogla priti do točke,da ne bi bila jezna. Potem sem začela premišljevati o vsakem posamezniku in pomislila kakšni je njihov karakter,življenje,odnosi,ki jih imajo s drugimi ter kaj so oni že preživeli. Pomislila sem,kaj bi jih pripeljalo do tega,da so mi to storili in sem jih začela razumeti. Mislim,da je treba odpuščat in pozabit na negativno,saj tudi če smo jezni na nekoga,ga imamo radi,ga cenimo in je pomembno samo to,da so živi in zdravi.

Ko sem to spoznala sem se pobotala s nekaterimi ne pa z vsemi. Sem jim odpustila,ampak ne morem jih imeti v življenju saj hočem čim več pozitivnega v življenju. Marsikdo mi je rekel,da naj se jim nekako maščujem. Ne maram maščevanja,saj mislim,da se vse zgodi z razlogom in da karma obstaja. Od tistega časa je življenje res vrnilo nekaterim. Zgodilo se jim je skoraj isto kot meni in so mi rekli ljudje,da sem lahko vesela,da se jim je slabo vrnilo. Ampak ni bilo tako. Nikomur ne privoščim slabega,ampak mislim,da se človeku ne zgodi nič takega kar ne more prenesti ali preživeti.
Prijateljski odnosi so se izboljšali,ampak še vedno nekaj ni bilo v redu. Še zdaj ni. Nevem,če je to tesnoba kar čutim ali spotlačena čustva,ampak me mnogokrat stisne v srcu in želodcu,težko diham in čutim strah. Mislim na vse slabo v življenju,pogrešam to kar nimam in se dejansko smilim sama sebi.


 Kaj mi pomaga pri tem?
Pomislim,na to,kar sem napisala prej.

1.      Človek se ne sooči s stvarmi,ki jih ne more prenesti.Mogoče je težko trenutno,ampak bo boljše.

2.      Pomislim na vse dobro kar imam. Cenim to kar imam,saj nekateri nažalost nimajo te sreče,da bi imeli družino npr.

3.      Prepričujem se,da bo nekoč bolje,da to preživljam,da bom močnješa.

4.      What doesn’t kill you,makes you stronger.

5.      Pogledam smešne posnetke,gledam stare slike. Ja verjeli ali ne,smešni youtube posnetki pomagajo.


Upam,da vam je to pomagalo,da me bolje spoznate in če se počutite enako,da vam to pomaga in se vsaj ne počutite same.

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Nič komentarjev na to objavo?! ODLIČNA OBJAVA! Obožujem branje malce bolj osebnih objav, ker tako res boljše spoznaš osebo. Tudi sama se v nekaterih delih objave najdem in te razumem. Sama sem zadnja leta delala veliko na samozavesti, odpuščanju in predvsem na odnosih z drugimi. To so zelo zapletene in težke teme in obdobja v življenju, ki nas prej ko slej najdejo nekje na enem koraku v življenju.
    Jaz na vse gledam kot na eno lekcijo, novo izkušnjo s katere se je dobro nekaj naučiti bodisi je to pozitivna ali negativna izkušnja.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:$Meni so tudi všeč take objave,saj tudi sama menim,da se spoznamo,kar pa je najpomembnejše pa je to,da si lahko pomagamo med sabo,ker včasih tudi najbližji ne razumejo ali ti ne vedo pomagat.

      Izbriši

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images