Sleek Cream Contour Kit palette and i-Divine au naturel palette

06:48

Hejla punce!
No pa smo končno dobile Sleek!<33 p="">
Sama sem poličke v Mullerju na začetku spregledala, ampak sem jih končno našla po drugem obisku. Tokrat sem kupila Sleek Cream Contour Kit palette in i-Divine au naturel paletko.



Močno me je mikala highlight paletka, ki je že dva tedna nimajo na zalogi-.-. Sem pa si ogledala druge stvari in ena izmed izdelkov,ki se mi je zdela odlična je kremasta contour paletka.  Glede barve nisem bila prepričana, sem pa se odločila za srednjo paletko.
Paletka vsebuje 6 različnih odtenkov, od najsvetlejšega korektorja do najtemnejšega deep contour.
Najsvetlejša barva oziroma korektor me je razočaral, ker ni pigmentiran in ne prekriva dobro. Drugi odtenek je svetlo oranžkast in bi ga popolnoma lahko svetlopoltke uporabljale za kremno peachi rdečilo. Tretji in četrti odtenek sta temnejša, ampak preveč oranžkastiva po mojem mnenju za contour. Dalo bi se ju bolj uporabit kot kremasti bronzer v poletju. Peti in šesti odtenek sta bolj temna in primerna za contour.
V trgovini so testerji za čisto vsak izdelek in ko sem videla to paletko jih nisem pogledala, saj sem hotela biti presenečena in sem kar vzela srednjo paletko, kar je očitno bila napaka, saj odtenki po mojem mnenju vsebujejo preveč oranžnega podtona, ampak se vseeno, da vsaj nekaj naredit z njimi. Na škatli izgledajo barve sicer z bolj sivim podtonom,kar je po mojem bolj primerno za contour, tako,da kar pazljivo,če boste naročale preko interneta.
Odtenki, razen prvega so zelo pigmentirani in kremasti, tako, da res potrebujete malo količino za dober izgled. Če bi kupila svetlejšo paletko bi jo uporabljala vsak dan,saj mi je formulacija zelo všeč.



Ko sem že stala pri Sleek polički, nisem mogla kupit seveda samo eno stvar in sem se zagledala malo v senčila. Bilo je kar težko izbrat ta pravo paletko, saj so res vse prečudovite.
Kupila sem i-Divine au naturel paletko, ki vsebuje 12 odtenkov, 8 matte in 4 šimrastih. Ko sem doma poskušala barve in delala swatche so me svetle matt barve razočarale,saj niso ravno pigmentirane ko se jih nanaša na oko. Šimraste so pa zelo pigmentirane, kremaste in se lepo zabrišejo. Paletka vsebuje lepe naravne barve, ki so primerne za dnevni in nočni look ter prelepo jesen.





Poličke Sleek so obogatena lepo tudi z produkti za ustnice in highlighterji, ki še čakajo, da jih pridem iskat in tudi vi bi si jih mogli ogledat.


Če še niste videle na moji Facebook strani https://www.facebook.com/Beauty-Chat-With-Tja%C5%A1a-814035278636698/?ref=aymt_homepage_panel poteka nagradna igra, tako, da hitro sodelovat:))

Chat with you next time
XoXo Tjaša

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images