catrice prime and fine lightening drops- does it work?

02:36

Pozdravljene lepotičke!

Ste že našle popolno podlago za vas,ampak je presvetela ali pretemen? Nikakor ni prava barva.
No makeup industrija poskuša rešiti to težavo mnogih punc na svetu. 

Nisem sicer zasledila drugih znamk,da bi ta izdelek že imele na voljo,razen NYX in Catrice. Znamke so izdelale kapljice za mešat s podlago,da ustvarite svojo popolno barvo.
Sama sem malo pozno poskusila ta izdelek,saj nisem ravno verjela vanj,ampak sem si misla,da treba poskusit,kaj je to za enega čudeža.


Kupila sem Catrice Prime and Fine Makeup Transformer drops-Lightening. Tubica vsebuje 15ml izdelka oziroma približno polovico povprečne podlage,ki je 30ml. Izdelek se da dobiti v drogerijah za skoraj 4.00€.

Na izdelku piše,da so to visoko pigmentirane kapljice za posvetljevanje tekočih izdelkov korak za korakom. Pred uporabo moramo izdelek dobro pretresti in zmešati v našo običajno količino pudra dokler ne dobimo željenega odtenka.



Sama zdaj uporabljam Essence Camouflage 2in1 makeup & concealer podlago s katero ne rabim ravno posvetljevanja,ampak sem kapljice vseeno malo dodala in se super ujemajo s podlago. Uporabljam pa tudi L´oreal Lumi Magique podlago,ki je precej oranžkast za mene (ne vidi se več številka odtenka) in ga dolgo nisem mogla uporabljat. Te kapljice popolnoma spremenijo barvo in je podlaga super za mene.
Treba pa pazit,da res postopoma posveljujete podlago. Ne zdi se mi sicer,da bi spreminjale formulo podlage,ampak pazite saj mogoče ne delujejo s prav vsako.

Podlaga je mešana s L´oreal Lumi podlago

POSVETLJENA IN ORGINAL PODLAGA

Osebno se mi zdi kot,da je malo izdelka za skoraj 4.00€, ampak vem da je vredno,če vam pomaga,saj ima skoraj vsaka težave s pravo barvo in podtoni.
Če imate težave je vredno poskusit.

Upam,da vam je bila ocena všeč.
Chat with you next time
XoXo Tjaša

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images