Freedom pro lipstick kit - retro mattes collection

07:26

Pozdravljene lepotičke!

Dobila sem Pro Lipstick Kit-Retro Mattes Collection od Freedom kozmetike,ki vsebuje 5 šmink,ki dejansko kričijo :˝POMLAD˝!



Set vsebuje najsvetlejšo nežno baby roza barvo,barbie pink,pastelno violično,srednje rdečo s oranžnim podtonom ter temno rdečo barvo. Zadnjivi dve se komaj razločita,ampak sta prelepivi. V živo se bolj vidi razlika,če ju gledaš druga ob drugi,če pa vzameš v roke samo eno in ne gledaš imena,težko ugotoviš katera je kera. Poskusila sem z slikami pokazat razliko,sem se potrudila in upam,da boste opazili razliko.

Pigmentacija šmink je TOP!Ena plast je več kot dovolj. Tudi obstojnost je v redu,glede na matte učinek pa je malo tako,ker je ob nanosu bolj satenast učinek,ki se ob dotiku z npr. kožo prenese. Rabi kar nekaj časa,da se posuši in nato postane matte  ter je prenos manj intenziven. Vonja in okusa nimajo nikakršnega.Niso nekaj precej vlažilne,ampak ne izsušijo ustnic.       

RETRO MEMORY


RETRO MEMORY

RETRO FLASHBLACK

RETRO FLASHBACK

RETRO NOSTALGIA

RETRO NOSTALGIA

RETRO DATED

RETRO DATED

RETRO RETRO

RETRO RETRO



SWATCHI


       

Osebno so mi barve zelo všeč,sploh pastelno violična,saj je za mene to precej ˝out side of the box˝. To,da se dolgo sušijo,da postanejo matte me sploh ne moti,saj mi je pri takih barvah bolj všeč .običajen oziroma satenast videz. Dobite jih na Ličila.si za 7,99. Prav tako za isto ceno dobite sete drugačnih barv.





 Upam,da vam je objava všeč.

Chat with you next time
XoXo Tjaša






You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images